"רמת שיח גבוהה" • גבאי על הקואליציה: חברי כנופיות

איתי גדסי 1 Comment on "רמת שיח גבוהה" • גבאי על הקואליציה: חברי כנופיות

בישיבת סיעת העבודה, בחר יו"ר המפלגה, אבי גבאי, לנקוט בשפה זולה במיוחד: "מה נהיה מכם? אחרוני חברי הכנופיות שנשלחים לשבש חקירות ולנקות את זירת הפשע"

יו"ר העבודה, אבי גבאי צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, דיבר בפתח ישיבת הסיעה והתייחס לחברי הקואליציה אותם כינה "חברי כנופיות".

גבאי אמר: "עוד שבוע עבר מבלי שממשלת ישראל עשתה משהו עבור עם ישראל. מבלי שהממשלה דאגה למשפחות העובדות במדינת ישראל. עברנו עוד שבוע של ממשלת ספיניסטאן. ועוד שבוע של "פייק" משבר קואליציוני שכל כולו חוסר ענייניות וחוסר ממלכתיות. גם ההודעה על סיום ה-"פייק" משבר קואליציוני הזה – היא לא הודעה על הישגים, אלא הודאה בכישלון. כישלון בלייצר איזשהו שינוי לציבור. הרי שיניתם את הסטטוס קוו אז תשנו גם לטובת עם ישראל.
ממשלה אחראית לציבור הרחב, הייתה מנצלת את ההזדמנות לפתור את עניין התחבורה הציבורית בשבת ולא מזניחה נושא שנוגע במיליונים ובעיקר במשפחות העובדות".

"אבל בואו לא נטעה: כל הרעש הזה הוא בסה"כ הרעשה כבדה שנועדה להסיט את תשומת הלב הציבורית מהעניין האמיתי שמתרחש כאן היום. חוקי השחיתות של נתניהו חצו היום את קו האל חזור. אנחנו ממש קרובים לתורכיה. נתניהו אמר 'לא יהיה כלום' – אולי אכן לא יהיה כלום. אבל לא בגלל שאין כלום אלא משום שיש כאן קואליציה רופסת וחלקים ממנה גם מושחתת ושותפה לפשע – פשע טירפוד החקירות ופשע הסתרת האמת מעיני הציבור".

"איפה הכבוד שלכם חברי הקואליציה? בשביל זה בחרו בכם מיליוני ישראלים? תסתכלו מה נהיה מכם? כמו אחרוני חברי הכנופיות שנשלחים לשבש חקירות ולנקות את זירות הפשע? זה מה שאתם עושים היום. אני אומר כאן לכל אזרחי ישראל – מתחייב בפניכם: את כל חוקי השחיתות נבטל בחודש הראשון לממשלתנו".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בגלל שזה רמת שיח מדי גבוהה אני חושב שהוא בעודף שיוריד עוד כצת את הרמה למילים שאפי' ילדי גן לא אומרים